vineri, 1 aprilie 2011

CRAIASA ZAPEZII


Departe intr-o tara de gheata,
Bunica mi-a spus ca ar fi,
O zana ce iarna-i rasfata
Si bucura mult pe copii

Alearga cu ei prin ninsoare,
Aluneca pe derdelus,
La geamuri le lasa o floare
De nea si un inger de plus

Craiasa Zapezii a fost si la mine
Si fulgii pluteau imprejur
Mi-a spus noapte buna,
M-a invelit mai bine,
Era chiar mamica, va jur!

Mi-a spus noapte buna,
M-a invelit mai bine,
Era chiar mamica, va jur!

Eu stiu ca povestea-i poveste
Si somnul aduce un vis,
Dar vizita de-aseara este
Reala, exact cum v-am zis.

Craiasa Zapezii e-o doamna
Frumoasa, de veghe mereu
Si, si primavara, si toamna,
Si vara-i langa patul meu

Craiasa Zapezii a fost si la mine
Si fulgii pluteau imprejur
Mi-a spus noapte buna,
M-a invelit mai bine,
Era chiar mamica, va jur!

Mi-a spus noapte buna,
M-a invelit mai bine,
Era chiar mamica, va jur!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus?